Wednesday, October 5, 2011

REALITI KEHIDUPAN

Assalamualaikumm....

Realiti yang kena terima bila jadi manusia yang ada kawan2...
Tak semua kawan yang ko ada tuh boleh tolong ko masa ko susah... Ada yang boleh jadi and dipanggil kawan masa ko senang jew...
Tak semua kawan yang ko dok bersama ke hulu ke hilir tuh boleh jadi bahu tempat ko berpaut masa ko ada problem...

Ada jugak kawan yang akan tinggal kawan semata2 kerana sorang awek or balak... Yang neyh memang ramai lah kowt...
Ko yang mana terasa, aku harap sangat ko sedar... Kawan yang ko dah lama kenal neyh ko boleh tinggal jew cam sampah bila dah ade Couple yang konon nya sayang sangat... Tapi ko kena fikir balik... Bila ko gaduh or clash dengan couple ko tu, nape ko mula datang dengan muka tak bersalah, cari balik kawan yang ko tinggal tadi? Fikir leklok!
Kawan jugak lah yang ko mula nak mesej balik, call, ngadu masalah ko...
Dulu ade couple pandang pown tak mahu! Kalau boleh berjalan tak nak sentuh kaki kat bumi.. Punya lah berlagak adew couple...
*Bajet macam couple ko tuh cantek or hensem sangadddd!

Ada jugak kawan yang kan cari kawan just bila bosan! Sengal punya kawan!
Ko bajet cam kawan ko neyh tempat tok ko layan bosan ko tuh?

Aku neyh bukan post entry neyh untuk korang si pembaca sahaja... Aku pown nak ingatkan diri aku jugak supaya tak lupa kawan2 yang banyak support aku...
Aku harap yang baca neyh jangan dok simpan jarum yang patah dalam hati pulak...
Sama2 kita renungkan diri kita kat mana kita berada sekarang....
Sayangilah kawan kita sampai bila2...

No comments: