Monday, September 19, 2011

TIDUR DALAM PETI AIS!

Assalamualaikum..

Fuhh!! Kem 2 hari 1 malam... Program Pemantapan Wawasan aka PPW at INTEC memang syioookk giler....
Sampai jew terus masok dewan and adew ceramah... ceramah... ceramah.... ceramah.... sampai cair taik telinga neyh.... Korang adow??

And yang paling penting aku tidur dalam PETI AIS...
Haaaa.... korang adow?? Aku kompem korang tadew nyer ahh....
Korang tayah lew dok wat muka cuak + terkejut sangat...
Peti ais tuh aku maksudkan dewan yang sangat sejuk dek kerana *ayat nak skema macam A.Samad Said* aircond yang sangat sejuk..
Aku pown tak paham nape diowang taleyh nak tinggikan suhu tuh sket...
*Maybe tuh jew yang paling tinggi kowwttttt!*
Bangun pagi jew satu badan macam patung salji dah aku rasa....


Okeyh lah tuh kan.... At least PPW neyh adew gak bagi aku pengalaman tidur dalam peti ais...
Alhamdulillah dapat jugak pengalaman berharga neyh.. Wakakakka...
*Walopon banyak gila ceramah yang diowang bagi, tapi neyh jew yang aku dapat... hahhahhaa*
To akak2 and abg2 fasilitator.... Thanks and sowie.. kadang2 adew gak aku neyh TERlentokk... sebab ceramah tuh syiookkk giler.. hahahhah

Okeyhlah... Aku nak gi makan.. perut dah lame nyanyi lagu Cinta Muka Buku neyh.. Kembang dah telinga aku nak dengar nya...

Papai...



No comments: