Wednesday, September 14, 2011

HIDUP AS A MAHASISWI...

Assalamualaikum....

Hello guys!! Long time aku tak post entry..
Bese lah weyhh... Aku now at uni.. Of cos lew busy giler...
Orientation week sangat seronok! Sangat penat.. Dulu at KMK punyer ar rasa macam tuh ar orentasi yang paling terok pernah adew tapi dah masuk sini aku rasa adew yang lagi memenatkan! Hahahha...

Nak jadi manusia Jakun jap:

Hampa suma nak taw dak.. Kat sini, kami adew dewan yang besaq sgt... sejuk gilerr...Kami duk dengaq taklimat sampai beku kaki and seluruh anggota badan neyh ha! Korang adoww???
hahhaha *tiru gaya En.Syafiq*

Okeyh stop jadi jakun!
Now aku nak cerita pasai fakulti pulak...
Aku and classmates sangat happening! Memang seronok hidup macam neyh...
Satu jew kelas budak2 multimedia programming..
Dalam kelas aku pulak adew 3.. aku ulang, TIGA orang sahaja lelaki... *suma hensem2!* hahahhaha

Roomates?
Alhamdulillah perkara yang paling aku risau dah terjawab... Aku dapat roomates yang same macam aku kat hostel sebelum neyh... Sume okeyh!
Aku adew roomate from Pahang, Selayang and Sabah bah... Yang dak Sabah tuh mukanya sebijik macam Agnes Monica okeyh! Once again aku repeat dengan rasa bangga nya,
AKU ADEW ROOMATE MUKA SEBIJIK AGNES MONICA!! Hahahahha...
Korang adoww??? *Once again saya pinjam ayat awak yew En.Syafiq*

Aku memang akan jadi ikan kering pasni... Hari2 jalan jauh giler nak gi kelas... So korang jangan nak wat muka terkejut and jeles bila jumpa aku nanti sebab aku akan jadi slimmm tanpa perlu kew London Weight Management... hahhahaha

Okeyh lah.. That's all for this time... See u all next time!

Papai...

No comments: