Thursday, November 10, 2011

JUST TO REMIND YOU GIRLS

... Hype ...

Now aku at rumah... Holidayyyyyy!!!
Oppss! Over pulak.. Sorry to mane2 pihak yang tak dapat holiday lame...
Okeyh, aku taknak merapu banyak2, now backo to our topic....

This time, entry neyh tentang satu nasihat untuk girls yang ada boyfriend...
Aku highlight kan kat sini once again... GIRLS YANG ADA BOYFRIEND...
(Termasuk lew diri aku, so entry neyh pown untuk ingatkan diri aku sendiri)
So kalau yang still single tu tak payah lah nak terasa or apa2 yang sewaktu dengannya..

Aku bukan nak jadi pakar cinta or doktor cinta bila nak bagi nasihat neyh...
Aku pown bukannnya nak bajet sangat macam pro habis lam cintan cintun neyh...
Tapi aku nak bagitaw ikowt aku nyer pengalaman...
Bajet pulak macam banyak sangat pengalaman minah neyh...
Argghhhh!
What Ever lah yang korang nak fikir...
Yang penting neyh blog aku... Suka hati aku nak watpe....

Aku nak nasihatkan korang, girls... Kalau dah ada boyfriend aka pakwe aka balak....
Korang tak payah lah nak bajet macam laki tuh paling hot, paling handsome, paling digemari wanita lain and paling semua lah...!
Maksud aku kat sini, korang tak payah lah nak gi serang girls lain yang rapat dengan boyfriend ko tuh...
Tak payahla ko nak bajet macam semua pompuan kat dunia neyh nak amek boyfriend ko...

Aku cakap macam neyh sebab baru2 neyh aku dah kena serang dengan SEKOR MINAH GILA...
(Sorry TERkasar pulak)
Dia bajet macam aku nak rampas boyfriend dia sebab aku letak caption gambar pasal laki tuh...
Tiba2 jew dia serang aku and cakap aku keluar dengan boyfriend dia segala bagai..
Aku nak cakap, ko tak payah lah nak bajet gangster sangat nak mencarut2 kat facebook orang sebab benda yang kecil macam neyh...
Ko tak payah lah nak bajet macam heroin lam filem hindustan...
Kalau ko tuh pandai jaga boyfriend, takde maknenya laki tuh nak cari and usha girl lain...
So ko tengok ar diri ko kat depan cermin...

Aku dulu pown pernah gak jadi macam neyh... Semua sebab rasa jealous...
Tapi bila fikir balik memang takde guna pown ko gi serang2 orang...
Cuba duduk depan boyfriend ko and bincang leklok...
Kan boleh setel...

Ko nak wat sesuatu benda tuh guna otak... Jangan guna emosi...
Kalo ko guna emosi nanti nampak kebodohan diri sendiri...
Lagi satu, bila ko serang orang yang tak salah, nanti ko akan naikkan kemarahan orang tu...
Tambah2 orang macam aku neyh... Pantang kena serang...

So, lastly aku harap ko fikir lew leklok...
Tengok balik diri sendiri...
Tu baru boyfriend... Belum tentu jadi suami ko pown lagi...
Wat lex, wat chill sudah....

Papai....


No comments: