Friday, December 23, 2011

LOVE@UITMSHAHALAM.COM

... Hype ...

Da nak habis satu semester aku kat UITM Shah Alam.
Tapi ni kali pertama aku nak kenalkan my classmates kat readers sume.
Sebelum ni bukan tak nak kenalkan tapi aku tataw nak cerita apa. Takkan aku nak bagi biodata diowang sebijik2 macam yang korang selalu buat masa akhir tahun kat sekolah rendah dulu tu kan.
Aku pun malas nak menaip panjang2. SAVE ENERGY... ;)

Haaa... Neyh la classmates aku yang sangat2 ha vogue!

Aku salah seorang student Multimedia Computing CS233 Part1.
Kelas ada 12 orang. Boleh tahan jugak la semua manusia dalam kelas aku ni.
Bak kata orang utara, HINGAQ jugak la.
Seronok bila ada classmates yang boleh jadi kawan yang gila2 ni. Senang nak discuss sebab ,aca, dah ada chemistry antara kami... Acececeh!
Tu la, Si gegirl semua sangat lah bersemangat sampai ada yang sudi sediakan sarapan untuk ahli kelas. And yang lelaki hensem2 neyh pun boleyh bagi kerjasama dengan baik. Bagus2! Thumbs up untuk uols... ;)


"Less Is More" Motto kelas kami... ;)
Gambar2 neyh semua di snap masa nak amek gambar kelas... Ada brader fotografer tu snap. Cun gak dye nyer skill. Dah name pown fotografer kan.. And aku edit sikit2 sebab nak tutup makhluk2 yang ada kat muka semua. hehehhe.. Peace yaw!

Dah nak final. Lagi dua tiga minggu jew... So, aku nak wish uols semua gudlux and all the best.
Semoga kita semua berjaya and semoga segala usaha kita diberkati Allah dan dibalas dengan kejayaan kita nanti. InsyaAllah dan Amin... ;)

That's all... Papai..

No comments: