Tuesday, April 19, 2011

WASIAT HARI TERAKHIR AKU

Assalamualaikum...

Arrgghhhh!!



I hate this feeling. Selalu nak kena adew rasa sedih.
Masa2 and saat terakhir macam, memang aku benci gila.
Esok , 20April11.. Hari terakhir aku kat bumi KMK neyh..
Kenapa pertemuan adew perpisahan!!!
Kalau dalam entry dulu aku adew cakap aku taknak keluar KMK tapi sekarang neyh aku sendiri tak tahu apew yang aku rasa.
Sedih?? YES.. of coz lew sedih. Aku dah mula adew family kat sini, dah mula adew bestfriend, dah mula adew ramai kawan. Semua aku kena tinggal kat bumi Kedah and aku lak akan balik ke Kelantan. Jauh terpisah dari semua member yang laen.
Bapak sedih giler siott!!!
Neyh aku adew nak bagi wasiat sikit untuk:
  • ROOMATES AKU
  • ROOMATE KELIMA AKU, BELLA
  • VOLLEYBALL TEAMS
  • RIBBONGIRLS
  • SI HENSEM
  • MY FREN,FARIS
  • SEMUA YANG AKU KENAL


To my Roomates,

My lovely roomates... Love you all...
Norma,Fatin and Era..
Sayang korang sangat2.. Thanks tuk semua selama setahun neyh..
Korang baik sangat2.. Tak sangka lak aku still boleyh dapat roomate syang sekepala dengan aku kat matrik neyh. Jangan lupa aku taw.. Suka sangat korang.. ;)
Norm, ko memang roomate yang always ceriakan bilik. memang sikap ko yang taleyh nak stop cakap tuh banyak wat bilik kita hingaq! hahahha..
Fatin, neyh first time duk hostel kan? Harap2 pengalaman dapat roomates macam neyh dapat bagi pengalaman yang baik untuk kamu. Thanks Ten for being very nice to me..
Era, neyh yang paling sengal. Memang sangat sekepala dengan aku. thanks Era for everything.. Nice to know you dear..

To Bella..
Bella.. boodark tembam pipi chubby.. hahahaha
Neyh dia roomate tambahan aku.. Very cute girl.. thanks for being my extra roomate.. hehhehe..
ko dah banyak ajar aku benda2 baru, especially about cara nak pakai shawl, pakai ribbon, and macam2 ar..
thanks jugak sebab selalu jadi pendengar yang setia bila aku adew masalah. jasa ko memang takkan aku lupa*ayat taleyh blah btol!.. semoga berjaya jadi Engineer yang cute.. and happy dengan Danish..;)

To VolleyballTeams..


Thank to En.Azalan and En.Zack..
Natrah, Junaidiana,Wani,Ana,Natiqah,Azie,Intan,Kak Tengku, Ieyra..
Team yang sangat best.
Aku ingat agey dulu, time mula2 join team KMK, aku rasa cam bosan gila men dengan korang tapi sekarang, aku rasa 24jam nak duk jew kat court merah hijau tuh. Setiap hari kita maen, *walopon kalah kat KAKOM.. hahah.. tapi sekarang kita dah jadi makin hebat. semua bola yang dispike menjadi..

Putera Emas KAKOM10
Sham,Udin,Asyraf,John,Abu,Assuwan,Hayat,Azrul,Ikhwan,arwah Fakhrul..
Al-Fatihah untuk arwah Fakhrul..
Thanks guys.. korang memang sangat baik.. seronok kenal dengan korang semua.. Memang macam2 ragam adew kan.. tapi papewpown, korang laki2 terawal yang aku rapat kat KMK neyh.. Semoga pasni boleyh jumpa agey. Maybe join mane2 tournament kew kan.. hehhehe..;)

To RibbonGirls,

Sayang korang semua sis!
Thanks semua.. Siblings yang paling ramai pernah aku adew, yang paling aku sayang and yang paling sengal pernah aku jumpa. semua memang geng yang best.
Aku tak tahu macam mane nak berpisah dengan korang semua..;( 
Aku sayang korang sangat2.. Arap2 pasni kita still boleyh jumpa. Aku memang akan rindu korang semua. 
Pasni takde dah semua neyh..kumpul ramai2 untuk:
  • tidur share dua katil untuk 9 orang
  • makan same2
  • maen sama2
  • pergi ATM same2...hahha!
  • pergi dating same2..gatal!
  • celebrate burfday dengan benda2 gila*sweet moments beb!
  • study same2 kat library*walopon study just 1/2 jam and SEMBANG jew... hahhaha!
  • lepak sampai 5-6 pagi
  • gaduh same2 *especially along and acue..
  • tangkap gambo dengan gaya yang gila2.. *semua gila kamera..
Memang masa kita form group neyh dah lewat tapi banyak gila sweet memories untuk kita ingat. Baru jew kenal then terus rapat. Aku memang takkan lupa korang semua sis! yang paling penting, NAK KAWEN NANTI KORANG SEMUA WAJIB JEMPUT SEMUA SIBLINGS.. hehehhe..
Kalau boleh aku taknak jumpa korang time nak balik sok sebab aku taknak nanti aku nangis teruk.... ;(

To Si Hensem,

Neyh lew Si Hensem yang saya sangat sayang...
Thanks yew Hensem..
Ko budak laki yang sangat baik seyh! That's why aku suka ko sangat2. Aku akan jadi friend terbaik ko. Happy sangat dengan ko walopon just untuk 3 minggu. Memang ko terbaik ar! Banyak gila bagi aku nasihat and ubah aku jadi sorang yang agak baik ar.. hehhe...
Aku akan ingat semua pesanan ko. Takkn lupa ko ar dude!
Ko pown jangan lupa contact aku macam bese okeyh!
Aku doakan ko happy and berjaya pikat si dia tercinta. hehehhe.. Chaiyokk! Chaiyookk!
SORRY sangat2.. sebab dua tiga hari neyh aku terpaksa buat muka macam orang happy gila depan ko. Actually, semua tuh FAKE! aku terpaksa senyum sebab tuh yang ko nak tengok.. sorry erk.. Aku memang tak mampu nak senyum dengan ikhlas..

To Faris..

Neyh kawan aku yang paling cute.. Engku Faris..
Abang Klon Zizan.. hehhehe..
Thanks Frais.. suka sangat kawan dengan ko.. Baru jew kenal tak sampai tiga bulan pown kan. Time gi KAKOM dulu tak pernah lak perasan.. hehhe.. Papewpown, Thanks sebab dah tolong aku dengan Si Hensem dulu. Kalau tak sebab ko, kitorang takkan contact. hehehe..
Goodlux yew cute.. ko baik sangat and perangai ko memang selalu wat orang happy..;)

To Semua Yang Aku Kenal and Berkaitan Tapi Tak Disebut..
Cehh... macam name lam citer Harry Potter lak kan...;)
Sorry lew.. aku tak mampu nak sebut semua kat blog neyh.. korang jangan lew sedih2 erk.. Aku takkan lupa korang nyew.. Semua aku nak say THANKS SO MUCH sebab korang semua baik sangat dengan aku. Hopefully nanti adew agey masa tok kita semua jumpa kan...;)
LOVE YOU ALL..
Esok aku nak balik dengan semua sweet memories neyh.. Thanks KMK.. Thanks semua.. Sorry semua salah silap aku sepanjang dengan korang. Halalkan semua makanan, barang2 yang aku pinjam or papew jew.. thanks once again..;)


BUBYE KMK.. 
p/s: Taip entry neyh sambil nangis2.. Wat touching pew entah aku neyh.. hahah!
Papai..

1 comment:

Farah Mohan Shah said...

panjang lar wasiat u neh..i baca sampai juling..lol